Monkey Fever

Track info & Remix navigation

Sweden
Drums:
Simonymous198 jams
Remix
step I
GOTO
Canada
Vocals:
marocon30 jams
Canada
Guitar & Vocals:
marocon30 jams
Norway
Guitar & Vocals:
slin99 jams
Remix
step IV
playing
England
Bass:
GrooveEnth103 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 13
Shared:
03/16/2017
Listened:
195
Downloads:
2
Remixes:
1
Just a quick mix - loved this tune!

Comments

March 27 2017 15:02:15
GemmyF
GemmyF Very Cool song!
:o
+1
March 27 2017 18:16:27
GemmyF
GrooveEnth Thx Jim :) +0
March 20 2017 23:02:30
Simonymous
Simonymous Nice one! :)+1
March 21 2017 16:49:05
Simonymous
GrooveEnth Ty Sim! +1
March 20 2017 21:22:52
Lenny Cowler
Lenny Cowler perfect line:)+1
March 21 2017 16:48:54
Lenny Cowler
GrooveEnth Thx Lenny :) +1
March 17 2017 02:25:10
kimbo
kimbo wow! so gonna get some!....now!...downloaded+1
March 17 2017 10:24:00
kimbo
GrooveEnth Cool - definitely looking forward to that! +0
March 16 2017 23:37:31
hartmut
hartmut really n i c e !+1
March 17 2017 10:23:44
hartmut
GrooveEnth thx hartmut +1
March 16 2017 22:28:07
marocon
marocon Sounds great!+1
March 17 2017 10:23:34
marocon
GrooveEnth Glad you like - loved the lyrics by the way, not too many tunes that manage to rhyme "Russian cosmonaut" with "complicated knot" :) +1
March 17 2017 12:12:27
marocon
marocon Ha, thanks very much! I do play hard with the lyrics, try my best to make them stand out, find ones with rhythmic punch. And hey, aren't we all complicated knots? I'm thrilled so many people seem to like the tune and excited by what you and Slin did with it. +1
March 16 2017 22:05:42
Bothen
Bothen Excellent, love the sound you have here!!+1
March 17 2017 10:22:15
Bothen
GrooveEnth Thanks Bothen - bass boost with octaver then mids scooped - yikes! +1
March 16 2017 21:58:42
Wade
Wade Quirky and funky...yea, that's an invitation for GrooveEnth! A well met challenge.+1
March 17 2017 10:21:25
Wade
GrooveEnth Cheers bud - how's the figs? +1
March 17 2017 21:06:20
Wade
Wade Fig season is late, won't start harvest for at least another week. Going to be a crappy season, but that's OK. We'll survive. +1
March 16 2017 21:39:48
Shi
Shi this is cool :)+1
March 17 2017 10:21:07
Shi
GrooveEnth Thanks Shi :) +1
March 16 2017 20:31:17
slin
slin a damn good quick one GrooveEnth...thanks for joining...+0
March 17 2017 10:20:51
slin
GrooveEnth thx - this one was fun! +1
sponsored square
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
dyskokyd
dyskokyd

"Backing tracks makes practicing guitar fun. Wikiloops makes it easy."

shop instruments at thomann

wikiloops.com uses Cookies to provide you the best possible browsing experience.
Read more in our data privacy policy.