Bad Neighbor Boys Jamming Loud

Track info & Remix navigation

United States
Drums:
timp628 jams
Remix
step I
GOTO
United States
Guitar:
axenvocs897 jams
Remix
step II
playing
Canada
Bass:
Ernie4402282 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 14
Shared:
01/16/2018
Listened:
142
Downloads:
3
Remixes:
1
It's past curfew ... get those kids out of that garage .. I can't sleep!!!! hahaha :W :W
Tagged as / Sounds like:
Garage Jam

Comments

slin
super bass ride Ernie...;););)+1
January 20 2018 02:09:37
slin
Ernie440 hey Nils, thanks man :);) +1
BuzzBomber
Suicidal Tendendcies? but with a twist+1
January 20 2018 02:15:04
BuzzBomber
Ernie440 haha .. yeah ok !! :W +0
Wade
Yea, you got to be bad to be good.+2
January 20 2018 02:15:26
Wade
Ernie440 This is true!! :D Thanks! ;) +1
ARNOSOLO
Ernie the Punk :W+2
January 17 2018 17:36:08
ARNOSOLO
Ernie440 hehe ... U got that right man!! Punk til the end!! :W +1
Lenny Cowler
super line:)+1
January 16 2018 22:48:10
Lenny Cowler
Ernie440 thanks Len! :D +1
Stef
Cool bass!! ...Impossible sleep! :)+1
January 16 2018 22:48:37
Stef
Ernie440 Thanks Stef .. haha .. Garage jams are fun! :D +1
frankyguitar
LOL Great Garage Punk !! Cool stuff Ernie :W+1
January 16 2018 22:48:59
frankyguitar
Ernie440 seriously that's what it is Franky .. garage punk ..luv it!! Thanks! :W +1
January 16 2018 22:49:08
TheXBass
Ernie440 hey man :W +1
axenvocs
:W thank you my friend keeping the neighbors awake with me+2
January 16 2018 22:49:36
axenvocs
Ernie440 Nice old fashioned ram jam my friend :D :W give 'er!! +2

Why do track IDs matter?

Without knowing a track's correct ID you can't share it or you might upload your remix into the wrong place.
And that can be embarassing.
Make sure you get the download you want.
Track ID Numbers on wikiloops

Alternative jamtracks

wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
HiFiFlutes from United States

"like it? love it? Pay for it ! thanks Yall !!"

Please note: As you are visiting wikiloops, any personal data that is being processed is treated in compliance to the European General Data Protection Regulation.
You may review our data privacy policy to learn how and why we are using Cookies and other techniques as we are providing our service to you.