Moosehead (eGil's ride)

Track info & Remix navigation

United States
Sequencer:
Mikebanez443 jams
Remix
step I
GOTO
England
Sequencer:
pconey155 jams
Remix
step II
playing
England
Bass:
GrooveEnth275 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 10
Shared:
02/09/2018
Listened:
104
Downloads:
2
Remixes:
1
In the depths of Norwegian winter a train, a lovelorn moose, and eGil come together with results that none of them could foresee. From tragedy comes art...

Comments

slin
a fantastic bass add GrooveEnth...;););)+1
February 11 2018 18:33:06
slin
GrooveEnth Thanks Nils :) +1
FrankieJ
Fantastic! :Y:Y:Y+1
February 10 2018 12:25:55
FrankieJ
GrooveEnth Thanks Frankie - just a bit of fun (though not for the moose!) +2
eGiL
Wow! Just woke up on a couch, still fairly drunk and found this :)+1
February 10 2018 11:49:52
eGiL
GrooveEnth how enDeering! Damn, I knew you were taking it hard mate but no need to blame yourself :-P +1
February 10 2018 11:51:56
eGiL
eGiL I like my moose tender! :@ +0
February 10 2018 11:52:48
eGiL
eGiL Note to self: Don't finish the bottle of whisky while waiting for the train... +1
February 10 2018 12:08:56
eGiL
GrooveEnth Oldest story in the book - guy gets drunk, steals train, runs into love of his life... +1
February 10 2018 15:43:48
eGiL
eGiL Wait, what? :D Must i make love to the dead moose?! :D :O +1
February 10 2018 16:04:09
eGiL
GrooveEnth Well I hate to say it but the title of the tune is Moose...head! (eww...) +1
Offfocus
Definitely a moosthave on my mobile!! Love it!! Supercreative, Groove.. Cool+2
February 10 2018 11:50:31
Offfocus
GrooveEnth lol - I'll hoove you know that was one of my favourite comments! :) +1
Wade
Ride the lovelorn moose! Good groove!+2
February 10 2018 12:27:11
Wade
GrooveEnth Maybe I should have called it "the ballad of Buck" ;-) +2
February 10 2018 14:26:18
Wade
pconey Well as Wade rightly said, you are becoming a "Ballad Bunny" - now changed to "Ballad-deer"!! :D +2
February 10 2018 16:03:32
Wade
GrooveEnth lol - very good! +2
frankyguitar
Fantastic ride GE !! Super groove :W :D+1
February 10 2018 12:27:28
frankyguitar
GrooveEnth Haha - thanks Franky! +1
Shi
well I'm not going to make a moose joke...although it is tempting , grooving bass there GE :)+2
February 09 2018 21:03:53
Shi
GrooveEnth Oh come on - moosen up! :-P +3
February 09 2018 21:05:57
Shi
Shi hmmmm....it might be a little amoosing at that :P +4
February 09 2018 21:21:15
Shi
GrooveEnth Lol -nice one +2
February 09 2018 22:08:08
Shi
pconey I think I might go to the shops and buy a chocolate moose. +1
February 10 2018 09:32:15
Shi
Shi :P +1
Mikebanez
awesome bass sound and mix.:Y:W:Y i'm with Paul we should start a band;) hehe+3
February 09 2018 20:59:31
Mikebanez
GrooveEnth The three moose-icians!

[img]http://extras.mnginteractive.com/live/media/site28/2014/0709/20140709__11tbbullmoosepage~7_500.jpg[/img]
+3
February 09 2018 21:02:26
Mikebanez
Mikebanez thats creative . i have a goatee,i must be the one way to the right:D +2
February 09 2018 21:05:11
Mikebanez
GrooveEnth The good-looking one? Yeah - that figures! +2
February 09 2018 21:10:02
Mikebanez
Mikebanez :P HAHA +1
February 10 2018 17:43:23
Mikebanez
pconey [img]https://media.giphy.com/media/PEdTo9sN1ydmo/giphy.gif[/img] +2
pconey
Cool bass grooves!!! We should consider starting a band up.....:D+2
February 09 2018 20:55:49
pconey
GrooveEnth ;-)
[img]https://media.giphy.com/media/3o6gaVpowwihXR8Yxy/giphy.gif[/img]
+2
February 10 2018 09:28:48
pconey
eGiL In moose we thrust? :* +1
February 10 2018 17:39:14
pconey
GrooveEnth lmao! :D +0

Staying in the Loop

Bookmark potential jamtracks for your future jams.
Stay in touch with your collaborators
and follow up on how a collaboration evolves as instruments are added.
The Watchlists special function

Alternative jamtracks

wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Marva from England

"I'm inspired by Wikiloops, what a wonderful supportive and creative community!"

wikiloops.com uses Cookies to provide you the best possible browsing experience.
Read more in our data privacy policy.