Triangle in a circle of stones

Scotland
Keys & Sequencer:
piper1018 jams
Mexico
Bass, Drums & Percussion:
jussef63129 jams
Remix
step II
Mexico
Vocals:
jussef63129 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 47
Shared:
03/03/2018
Listened:
1,286
Downloads:
8
Remixes:
3
Voice add over this track that i am liking a lot I already recorded basses, drums and some percs , vocal part starts at 1:46, it is a short one but let's wait for some adds

Comments

soulsushi
Dude!!! I thought you said you don't sing...liar!!! LOL You're good, bro!!!+3
March 03 2018 12:15:05
soulsushi
jussef63 I said I hate my voice and that is still the truth :D thx for your compliments my dear friend +1
March 03 2018 12:16:38
soulsushi
soulsushi Your voice sounds fine...I think you just gotta get used to hearing it; you'll get over it eventually!!! Keep it up man, you're doing great!!! +1
March 03 2018 12:24:14
soulsushi
jussef63 Thx a lot, you are always very supportive my friend, that helps a lot +1
Anon518
I don't know what it means...but it sounds absolutely gorgeous.+2
March 03 2018 12:18:19
Anon518
jussef63 Thx a lot Stella, the idea is just to know there is a magic place for every one, mine is the circle of stones ;) +1
March 03 2018 12:20:14
Anon518
Anon518 What, like Stonehenge? Been there. +1
March 03 2018 12:21:52
Anon518
jussef63 exactly clever girl :D +1
Leftdaloops1019
Very Nice!!!!!! Sounds like a Allen Parsons Project! I'm with SS(soul sushi) you have a cool voice! More Vocals por favor!!!!!+2
March 03 2018 12:55:51
Leftdaloops1019
jussef63 Wow I love APP I have been in their concerts, you are very kind Gemmy, this is an awesome and encouraging community, I will try from time to time....thx a lot +1
LeftTheLoops9-18
Jussef, I awoke this morning and came across this. I cant give this track enough praise. You and Piper knocked this out of the ballpark. Its breathtaking , refreshing and an audio adventure. many thumbs up to you and she! Thanks for this. I love being "taken away" to another world such as you guys have done.+2
March 04 2018 09:53:36
LeftTheLoops9-18
jussef63 My friend I am speechless, this is a great compliment my friend, I'm very gratefull for being here in the loops with so many wonderfull people like you +0
Pewi
Wow, you're really a thoroughbred musician!!+2
March 04 2018 09:54:01
Pewi
jussef63 Pewi my friend, thankyou for your time listening my friend +1
Tofzegrit
Peacefully performance !+2
March 04 2018 09:55:55
Tofzegrit
jussef63 Tof, it brought me peace as well, thx for being here my friend +0
MajorTom_III
Killer vocals. You amaze me. Reminds me of my favorite song...
https://www.youtube.com/watch?v=9_rLgS12L34
+2
March 04 2018 10:00:24
MajorTom_III
jussef63 Hey Tom thankyou for listening my friend, yes I listened to the song in your link and indeed it has similarities +1
Dick
wow, your vocals are blowing me away. This has a really, realy awesome chilled vibe, been listening for quite a lot of rounds now, thanks for sharing this with us :)+2
March 04 2018 10:19:35
Dick
jussef63 Hey Dick thx for finding some time to listen my friend, you are very kind, I am so grateful with you for creating this site, It is awesome for real +1
March 08 2018 03:02:38
Dick
DrStrgeglv What effects did you apply? I think I hear phaser? Chamber? +1
March 09 2018 07:35:03
Dick
jussef63 I used just reverb and delay :) +0
Shi
I really like the way this sounds...and yes, you should sing more :)+2
March 04 2018 10:20:48
Shi
jussef63 Thx a lot Shi, moonchild did some harmonies as well on her add, check her out and maybe you can get creative and add some at the begginning of the song? who knows +0
frankyguitar
Amazing !! This vocals makes it to great song !! :) <3+2
March 05 2018 21:29:47
frankyguitar
jussef63 Hey franky thanks a lot my friend for visiting and for listening to my stuff, I really apreciate it +1
March 05 2018 21:36:54
frankyguitar
jussef63 Also Stella added great vocal work and moonchild and there is some guitars and a sax here and there hahaa, I will try to put them together in a long version +1
March 06 2018 04:53:23
frankyguitar
frankyguitar Yeah, this sounds like a very good idea !! 👍👍 +1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Shi

"Wikiloops gives me the chance to enjoy making original music with so many talented musicians and have fun and be creative too. It's amazing !"

wikiloops uses Cookies and processes data in compliance with the GDPR,
as stated in our data privacy policy ..