A sunny day for pleasure

Track info & Remix navigation

France
Guitar:
OliVBee697 jams
Remix
step I
GOTO
Netherlands
Keys:
Marceys852 jams
Remix
step II
playing
Germany
Bass:
JMB65328 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 13
Shared:
11/26/2018
Listened:
317
Downloads:
7
Remixes:
1
Another great version from Oli + Marceys!
Tagged as / Sounds like:
Funk

Comments

Fishinmissio
Nice groove goin on here:D+1
November 29 2018 14:35:06
Fishinmissio
JMB65 Yes, it is a joy to be challenged this way. :) +1
GlezBass
Great bass JMB!+1
November 27 2018 19:16:46
GlezBass
JMB65 Thx Glez! +1
Itocpogo
WOW!!! Excellent bass playing!!!! You nailed it!!!!+1
November 27 2018 18:53:40
Itocpogo
JMB65 Thx Itoc. Was a challenge! :) +1
Cyphers
Wow, I totally love this...+1
Marceys
Woozers! Sounds great and clear all over!! Screaming for drums now! :)
Love the stop at the near end when the guitar goes on... and than we come in again....cool!
+1
November 26 2018 21:36:10
Marceys
OliVBee yes i liked your idea as well ! i almost can hear claps instead of a snare on this section :D +3
November 26 2018 21:47:22
Marceys
Marceys yeah, the audience isn't gonna hold back on that part! We have to be prepared for that.... +1
November 27 2018 06:44:16
Marceys
JMB65 Yes, it is SCREAMING! :) +2
Shi
bass sounds so cool Jorg :)ooh and isn't this a super piece of funky fabness you three+2
November 27 2018 06:43:00
Shi
JMB65 Merci Madame! <3 +0
wjl
Wunderbarer Bass wie immer :)+2
November 27 2018 06:40:44
wjl
JMB65 Haha, nicht wie immer. Nur wie immer nach dem 20. mal einspielen :D +1
mpointon
My this is damn good! I had this on my to do. I can’t resist it now. This is superb, JMB.+4
November 27 2018 06:41:29
mpointon
JMB65 Oh yes! I folded hands that you will go for this! :Y +0
Acousticeg
Groovy to the Max...:D+3
OliVBee
Man !!! this is such a great take :D :Y ôÔ love the swing 16th to no end :) thanks for posting again and saving one extra slot for extra fun :D <3 ;)+2
November 26 2018 20:42:14
OliVBee
JMB65 These thanks go directly back to YOU! Thanks for your co-work-support! And for lifting me up by providing *excellent* music! :Y +1
November 26 2018 20:45:24
OliVBee
JMB65 I forgot to mention that I love your mix! The bass sounds crystal clear, wonderful! <3 +1
November 26 2018 20:47:11
OliVBee
OliVBee yes i can only agree ! the bass sounds really wunderschön :) +1
November 27 2018 06:42:31
OliVBee
JMB65 Hahaha, I love your german "attacks" :D +0

Play nice beyond music

We're not talking about bum notes but how getting the best out of wikiloops goes beyond just being a great musican.
Make the most of your online jamming experience by learning the ropes, it's not rocket science.
Increase your chance to get your music heard & remixed

Alternative jamtracks

wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Harpmarc from Germany

"Der Gedanke hinter wikiloops gefällt mir! Daher unterstütze ich gerne.. I like the idea of wikiloops - therefore I support it.."

Please note: As you are visiting wikiloops, any personal data that is being processed is treated in compliance to the European General Data Protection Regulation.
You may review our data privacy policy to learn how and why we are using Cookies and other techniques as we are providing our service to you.