Get Your Freak On!

Netherlands
Keys:
Marceys1017 jams
Remix
step II
Norway
Bass:
eGiL1009 jams

available remixes:

Thumbs:
+ 17
Shared:
01/06/2019
Listened:
363
Downloads:
4
Remixes:
1
:D :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :D

Comments

King1971
Outstanding+2
January 06 2019 08:33:14
King1971
eGiL Thank you King! :) +1
Ernie440
Cool, toe tapper!!! Nice play eGil! :W+1
January 06 2019 00:30:34
Ernie440
eGiL Thanks Ernie! :) Did you know i'm going all digital now? :D I bought a Roland GR-55 for myself for Christmas....but it's soooo bad :O :O Returning it and giving up the whole Roland business :P Now i use iRig HD 2 + Bias FX on my iPad <3 +1
January 06 2019 01:16:35
Ernie440
Ernie440 yeah .. it does sound good .. I'm impressed! Gonna look that stuff up! :W +1
January 06 2019 13:32:11
Ernie440
Ernie440 just checked out the iRig HD 2 very cool!! yeah f**k Roland ... physical pedals are a pain .. a lot of pros are going digital so I've read .. makes sense. +1
WhiteDrum55
Great playing eGil! :Y :W+1
January 06 2019 00:34:41
WhiteDrum55
WhiteDrum55 What does "going all digital" mean? B) +1
January 06 2019 00:35:10
WhiteDrum55
eGiL Thanks WD! Your drumsticks going like crazy on this one! <3 +1
January 06 2019 00:36:06
WhiteDrum55
WhiteDrum55 LOL...I saw your icon and thought you were GemmyF :D +1
January 06 2019 00:48:03
WhiteDrum55
eGiL It's super confusing :p By going digital i will run all my effects and amp simulations through my iRig HD 2 and iPad, less stuff to drag around and just awesome sound :) +1
January 06 2019 05:33:22
WhiteDrum55
WhiteDrum55 Looks cool! But I've just gotta say "You've got it easy". I run 12 channels B) :D +1
khangurumc
Beautiful Bass ad and terrific sound eGil, Congradulations<3+1
January 06 2019 08:34:22
khangurumc
eGiL Thanks :) Using iRig HD 2 + iPad with Bias FX - i was really surprised how good it is for amp simulation! :) +1
Marceys
Ah yeah! That is a great freaking groove eGiL! Your timing added a lot of freak! )+1
January 06 2019 14:04:46
Marceys
eGiL Thanks Marc! Another great track from you and WD :) +0
PAPABLUES
Very good !:W+1
January 06 2019 14:04:57
PAPABLUES
eGiL Thank you! :Y +0
Acousticeg
Found my morning jam...;)+1
January 06 2019 16:03:23
Acousticeg
eGiL Cool! Jump aboard the freak train :D +0
Wade
Such a good bass add!+1
January 07 2019 23:17:16
Wade
eGiL Thank you dear Wade! :) +1
Tofzegrit
Hop hop hop (((:))))+1
January 12 2019 11:05:44
Tofzegrit
eGiL Hop hop hop :Y +0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
davidaustin from England

"Great fun for all, a great way of learning to improvise. best musical web site I have come across, cannot put the guitar down now! "

wikiloops uses Cookies and processes data in compliance with the GDPR,
as stated in our data privacy policy ..