🎷 Frankie's Insomniac Jam ♪

Track info & Remix navigation

United States
Guitar & Drums:
FrankieJ495 jams
Remix
step I
playing
Canada
Bass:
Ernie4402596 jams
no additional instruments available so far
post your remix!
Thumbs:
+ 16
Shared:
11/29/2019
Listened:
110
Downloads:
5
Remixes:
0
A late night paid off for Frankie with a great jam and template for us to have fun on... Thanks Frankie for the great play! Added some low end! :D:W
Tagged as / Sounds like:
jazz jam, insomniac music

Comments

Wade
Way cool daddy-o+1
December 04 2019 03:36:13
Wade
Ernie440 haha Jazz Lingo!! Thanks Wade :) +1
PAPABLUES
Bravo Ernie :W;)+1
November 30 2019 18:26:31
PAPABLUES
Ernie440 thanks my friend :D +1
FrankieJ
Mr. Glue is in the house!:o:W:Y
Love it Ernie<3
+1
November 30 2019 18:27:23
FrankieJ
Ernie440 Great track Frankie!! Thanks so much amigo!! :D:D +1
Tu
Great start for the weekend Ernie. Damn fine playing..gotta jiggle to this...irrestible!:Y:Y:Y+1
November 30 2019 02:00:34
Tu
Ernie440 Thanks a lot Tu :) Little switch from head banging ... have a good wk-end! :D:Y:D +1
khangurumc
Fantastic Ernie<3:Y:o+1
November 29 2019 22:56:16
khangurumc
Ernie440 thanks a lot my friend Marc .. this was a fun jam! :D +1
Mikebanez
nice bass line bro. Mr.Magic fingers✌:D+1
November 29 2019 22:56:36
Mikebanez
Ernie440 that's what she said :O Thanks buddy! +1
November 29 2019 23:06:52
Mikebanez
Mikebanez ha i'm not her but I believe it:o:W +1
slin
a awesome bass ride Ernie...;););)+1
November 29 2019 18:35:37
slin
Ernie440 thanks buddy Nils :D +1
SupJax
yup yup, that's more tasty than what I've had here previously. Kinda delicious, since i'm enjoing this jam over phones. Thanks to the gods of tune % booze :B;)
Awesome friday night run.
+1
November 29 2019 18:18:03
SupJax
Ernie440 LOL ... I'm happy you're enjoying yourself, thank you ... just after 1 pm here ... several hours before I indulge .. Cheers SupJax!! 🥃🥃🥃 :D +1
frankyguitar
:W this is amazing, great bass ride Ernie !! :W+2
November 29 2019 18:03:06
frankyguitar
Ernie440 Glad you like it my friend Franky!! thanks so much :D :):Y +1
blubasso
:W :)
Is it fun, eh? :D
+2
November 29 2019 18:02:23
blubasso
Ernie440 Had so much fun I uploaded it to your upload by mistake Stef .. you probably noticed .. lol ... Thanks man! :D +1
November 29 2019 18:40:14
blubasso
blubasso Yes, I did notice. Well, it happens :) +1
November 29 2019 18:49:59
blubasso
Ernie440 Indeed!;) +0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
FrankMil from Australia

"the best thing to happen for musicians since electricity was invented"

Please note: As you are visiting wikiloops, any personal data that is being processed is treated in compliance to the European General Data Protection Regulation.
You may review our data privacy policy to learn how and why we are using Cookies and other techniques as we are providing our service to you.