T-Rex

Germany
Drums:
Face90 jams
Remix
step I
United States
Guitar:
rootshell803 jams
no additional instruments available so far
post your remix!
Thumbs:
+ 11
Shared:
08/09/2022
Listened:
122
Downloads:
3
Remixes:
0
[img]https://monophy.com/media/mTrUbEjM1Agta/monophy.gif[/img]

Comments

Ernie440
Awesome metal and those slick fast riffs in there!!! :O Sounds like fun!! :W:W Super cool Nick and what a great anigif .. that's one friendly T-Rex! :D Great track from you and Christian!+3
August 09 2022 05:26:04
Ernie440
rootshell domesticated T-Rex :D haha thx brother :W +1
August 09 2022 21:28:46
Ernie440
Ernie440 lol Damn I need one of those... that would keep my neighbors from playing their modern pop country loud on their new outdoor patio ... go get 'em Rex. :D:D Chomp chomp ...!!! +1
August 10 2022 03:35:26
Ernie440
rootshell a pet T-Rex would be cool lol. I can see it now, a T-Rex abandonment shelter :) +0
davidaustin
Super jam<3+3
August 09 2022 17:14:18
davidaustin
rootshell thanks David! :W +1
Face
Awesome my Friend :o:W:Y i must headbang :W Great Riff my Friend :W<3+2
August 09 2022 17:14:07
Face
rootshell headbanging with you on this one Christian :W +1
August 09 2022 17:20:14
Face
Face :W:W +1
MikeyJ
The things some people ‘ll do to get on YouTube !
Great track Nick ( and Face):W
+1
August 10 2022 03:34:24
MikeyJ
rootshell haha ol' T-Rex skipping rope :D thx Mikey :W +0
PJE
Totally Cool You Rock brother wonderful tight and always Bringing it Nick, great Rocking team you and Christian YEAH:o<3:W:)+1
August 10 2022 03:33:47
PJE
rootshell thx Brother :W +0
Wade
You have a new playmate! Great sounds that fit with the drums.+1
August 10 2022 16:56:32
Wade
rootshell :Wthx Wade +1
Anrak
Great Track Nick, cool template!!+1
August 14 2022 07:18:47
Anrak
rootshell thx so much Anrak :W +1
RiffieRich
I just wanna go get me a T-Rex and put him in the Mosh Pit with this playing on Max decibels! ! :W+1
August 21 2022 02:20:44
RiffieRich
rootshell :W haha thx RiffieRich :W +1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
KellsBells from United States

"Music's a universal language: of love, rage, sadness, & divine bliss. Each member of WL's speaks these w/their instruments! A global musical family! "

wikiloops uses Cookies and processes data in compliance with the GDPR,
as stated in our data privacy policy ..