Havin a beer with a couple friends

Remix step #4 (playing)
United States

Saxophone:

Fishinmissio628 jams Supporter
 
Thumbs:
+ 13
Shared:
11/16/2014
Listened:
667
Downloads:
1
Remixes:
0
Ok..so my tenor sax has been in the shop since mid September...for a total tune up and re-pad. Last night..called the tech...said three more weeks..after they told me Nov 1. I guess since they are so busy..I decided to help the tech out and get it off his list (arrgh)..but I still had to play it...aww I missed it..lol..saw this upload that I like so much..and since Cody likes some sax..thought I'd blow it...haha...

So drinkin beer with my almost 100 year old Buescher and havin one for Cody too! BTW..the horn still plays like crap..lol

Comments

November 20 2014 23:05:02
axenvocsaxenvocs
Great stuff

+1
November 19 2014 02:50:48
francisco alfrancisco al
legal sax

+1
November 17 2014 17:36:54
hurzelhurzel
awesome playing :)

+1
November 17 2014 06:10:32
KeitonKeiton
Very good atmosphere. You gave a new breath to this tune. Thank you for participating.
+1 November 18 2014 04:35:28 Keiton Fishinmissio
Hey Keiich..thanks..hope I didn;t step on your toes..maybe shoulda toned it down while you were playing...I am still learing to be a team member and not the star...:-) thanks for the words!
+1
November 16 2014 21:13:00
RobMRobM
Beer, friends and music .... what more does one need ;) Great playing Fishin' :)
+1 November 17 2014 01:08:09 RobM Fishinmissio
More beer silly!
+1
November 16 2014 14:10:02
ShiShi
this is such a slinky track from you all....oh yeah , and laid back vocals cody.. and yessir I'm buying the beer ...:)

+1
November 16 2014 09:02:31
akethesnakerakethesnaker
Very nice! I´m gonna buy you a chinese copy sax when I win on lottery haha.
+1 November 16 2014 19:36:38 akethesnaker Fishinmissio
I think you should buy some chocolate for yourself...since you like it so much...hehe
+1
November 16 2014 08:54:38
UloisiusUloisius
Super song, and if you still have a beer left over I'll take it like ;o)
+1 November 16 2014 19:37:12 Uloisius Fishinmissio
Never out Ulo :-)
+0
November 16 2014 06:03:09
RickplayerRickplayer
May play like crap but added the perfect touch to this track thanks for joining

+0
November 16 2014 05:28:30
WadeWade
Fine playing with more confidence, but sitting pretty far behind. Good to stay behind the singer and "support", but if taking a solo get in there and blow!!! You've got the sound, ideas, and can work it.

+1

Alternative Blues backing tracks with Saxophone, Vocals, Guitar and Sequencer:

change filters

best liked Blues

  1. Slow Blues In G

    voodooking
    by voodooking
  2. In Name Of Love

    PsychoStef
    by Psycho & Stef
  3. Gecko Walk

    pkliesch
    by pkliesch
  4. Hello Sweet Love

    fannealeonz
    by fanne & aleonz
  5. Dixie

    woXeyShi
    by woXey & Shi
  6. How long is the night

    pklieschShi
    by pkliesch & Shi
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
 cercle from Panama - Member since 01/20/2012, 0 trackscercle

"I don't visit the site very often, but each time I do my fingers hurt from jamming! Thanks and keep up the good work "
FAQ
terms of use
data privacy policy
sponsors
credits
contact
supporting membership
translate wikiloops
wikiloops on the social web
Copyright © 2011-2017