blues with Oliv, Dafunky & Anne

Thumbs:
+ 11
Shared:
10/19/2015
Listened:
345
Downloads:
1
Remixes:
0
added guitar a lot of solos hahaha...sorry guys went a little overboard jamming around,just received my stratocaster with my frets rounded again :-) had fun with this tight track :-)
thnx for the great template!!!

Comments

November 03 2015 21:50:26
WadeWade Yummy playing that gives edge and immediacy.

+1
October 24 2015 07:24:30
MarianneMarianne SOOOOOOOOOOOOOOO COOL! :)

+1
October 22 2015 12:56:01
ROBJOLROBJOL Coll song. Tight and dense the way I like blues. You have the voice and tone for this music Anne. I just love it. And the guitar solo is just perfect.
+1 October 22 2015 16:42:04 ROBJOLfrenzie
Thnx Rob, well appreciated!! 😊😊
+0
October 23 2015 21:10:46 ROBJOLAnneCozean
thanks, Rob - i'm sure liking this, too! :)
+1
October 20 2015 12:22:30
TG_StratTG_Strat Strats rule!!!!! Very nice plying and tone!
+1 October 20 2015 17:35:22 TG_Stratfrenzie
Hey TG Thnx hearing it from the stratmaster=cool 😀😀😀
+1
October 20 2015 18:06:55 TG_StratTG_Strat
Lol :D listening to your playing, I think I am a mere Strat apprentice;)
+1
October 20 2015 18:15:59 TG_Stratfrenzie
Uh,,,😃listening to you playing on Track # 51014 proves otherwise great playing there, Mr stratmaster 😀😁
+0
October 20 2015 18:16:49 TG_Stratfrenzie
Anyway Thnx for the compliment & listening 😊
+1
October 20 2015 02:57:04
AnneCozeanAnneCozean oh that's just YUMMY!
I so love hearing what somebody else hears.
1:56 - 2:30 - HOT DAMN
you have such a fine leash on your beastly guitar - love the way it snarls. 3:43 -jeez, what a blast!
Frenzied One - I'm delighted you joined us. :)

+1 October 20 2015 17:34:08 AnneCozeanfrenzie
Hey Anne Thnx, that crazy little sound at 3.43 came as error but is my favourite a tiny little happy accident 😊
Thnx for the ears!!!
+0
October 19 2015 23:36:38
titititi Yeah Bluesman !!!
+1 October 19 2015 23:41:21 titifrenzie
Hey titi!! You make me feel proud 😊 Thnx&cool💙👍🎸
+1
October 19 2015 23:46:10 titititi
You are! It is in you. No reason for being proud... you are !
+1
October 19 2015 22:19:28
ShiShi works for me frenzie, nice strat add there
+1 October 19 2015 22:33:10 Shifrenzie
thx shi!! good to hear! actually a les paul guy strat country is still a bit of a foreign land for me haha :-)
+0
October 19 2015 22:07:49
OliVBeeOliVBee very cool playing :) glad you had fun with this track ! your track sounds mixed just right !
+1 October 19 2015 22:15:50 OliVBeefrenzie
OliVBee
frenzie
thnx Oliv!! cool to hear from you the master of precision :-)))
+1
October 19 2015 22:15:11 OliVBeeOliVBee
welcome ! i love any kind of animals though the avatar is supposed to be a wolf hehe
+1
October 19 2015 22:17:44 OliVBeefrenzie
well the wolf is kind of the original doggy :-) I'm an animal lover to, anyway were getting of topic hehe, thnx for the good music man!
+1
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
 frankiejazz from Italy - Member since 04/22/2012, 230 tracksfrankiejazz

"A fantastic site where you can share your musical ideas and developing new ones!"
FAQ
terms of use
data privacy policy
sponsors
credits
contact
supporting membership
translate wikiloops
wikiloops on the social web
Copyright © 2011-2016