Alone In The Road III almos there4

Track info & Remix navigation

Latvia
Guitar:
YoWild384 jams
Remix
step I
GOTO
United States
Drums:
shumdrummer422 jams
United States
Bass:
DannyK221 jams
Remix
step III
playing
Latvia
Guitar:
YoWild384 jams
no additional instruments available so far
post your remix!
Thumbs:
+ 13
Shared:
01/29/2016
Listened:
758
Downloads:
7
Remixes:
0
haf way there. ad stereo leads. duno what to do next. i hear in mind sweeps, but cant do it proper jet :p Any ideas? Cheers!
Tagged as / Sounds like:
Duno

Comments

Major 3rd
awesome! love how this developed...The overlaying guitars real nice Yo!+1
July 17 2016 22:28:02
Major 3rd
YoWild Thanks mate! +1
kennyadry
This is really Mind Blowing...YOu are a genius man. Love your compositions! Thank you for leading me here!+1
March 03 2016 10:40:59
kennyadry
YoWild Tx a lot bro :) for checking out... +0
seemeband
This is an Awesome f@cking track!+1
February 28 2016 19:39:13
seemeband
YoWild Thanks a lot my friend :) +0
SupJax
perfect tune. try to add a solo lead part right after this one, mono, doubled bpm, up&down, fastpick, very high tap, something like that. and back to wide stereo after that. that's what i'd do, alrdy done :D+1
January 30 2016 21:20:13
SupJax
YoWild Yeah! Tx man. Some tapping idea comes out from you. Inspired me to do. ;) +1
January 30 2016 23:12:45
SupJax
SupJax lol. nice tag btw xD +2
Lenny Cowler
super:)+1
January 30 2016 21:19:05
Lenny Cowler
YoWild Thanks bro! +1
Herman420
This is one heck of a visual instrumental!!!!!!!!! AWESOME!!!!!!+1
January 30 2016 21:18:50
Herman420
YoWild Thanks a lot my friend! +0
schwaglr
Really coming along nicely. Keep up the good work!+1
January 30 2016 21:18:33
schwaglr
YoWild Thanks man will do! +0
fanne
Great guitar Yowild!+1
January 29 2016 21:55:02
fanne
YoWild Cheers mate! +0
Wade
Wow, this has certainly developed. Now that you've completed this am I set free from adding something?+1
January 29 2016 21:22:51
Wade
YoWild Thanks a lot! Duno , its not finished, my hand is do... to much is to much.
im just thinking that be cool to make some.. Supose not this? What is the range of sax. Best key?
\m/ :D \m/
+1
January 29 2016 21:47:52
Wade
Wade Can play in any key. Am very used to playing with guitarists that aren't as accomplished as you. They typically play in E which for the Bb horns puts me in F#. For the Eb horns I'm in C#. Pretty crap keys, but it's very natural for me.

Range is limited to around two and a half octaves (for each horn). Start and finish notes depends on which horn (tenor, alto, soprano, sopranino). Ab below treble clef is lowest note on tenor. G in the octave above the treble clef is highest note on the sopranino.
+1
January 29 2016 21:53:43
Wade
YoWild Wow! Awesome, didn't know it. Will take that in mind. Thanks! +0
Mugicio
Genial Maestro, my favorite part of this track started to 01:35 that power!!+1
January 29 2016 21:04:35
Mugicio
YoWild Cheers mate! Yeah I love that part. Powerful bass mix. +1

It's time to set the pace!

You've jammed with quite a few backing tracks and now you're ready to start one of your own.
Get your recording right before you upload.
Creating a template Jamtrack

Alternative jamtracks

wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
OliVBee from France

"A place really dedicated to music, no matter the style, where people from around the world, no matter where, really enjoy each other's contribution ... how good is that ??? That's wikiloops !"

Please note: As you are visiting wikiloops, any personal data that is being processed is treated in compliance to the European General Data Protection Regulation.
You may review our data privacy policy to learn how and why we are using Cookies and other techniques as we are providing our service to you.