x-the elect (vocal fun)

Session template
United States

Guitar & Drums:

Major 3rd330 jams
Remix step #2 (playing)
United States

Vocals:

Major 3rd330 jams
 
Thumbs:
+ 13
Shared:
10/15/2016
Listened:
160
Downloads:
1
Remixes:
0
this is not a serious effort at vocals ..though the message is sincere its for fun and a laugh....the message is for the american voters because its election time..so this is a message alert...x the elect...its pretty weak...being its a joke song im not going to put anymore time in it....lol later if someone adds to original template then we can add real vocals...please understand i know its weak vocally...haha I did it real fast for fun...cheers...lyrics below...add to this if you want...lol

Comments

October 18 2016 04:02:15
mortheolmortheol
Awesome song and so true Major:)
I seriously worry about the shape of things to come:@

+1 October 19 2016 05:11:28 mortheol Major 3rd
thanks Mortheol, yes, I think many of us are...anxiety over here..lol 2 morrow big debate...oh boy
+1
October 19 2016 15:30:22 mortheol mortheol
Yep tonight! It is like watching a train wreck, you cant look away from:o
I hope I can make it thru without smashing my TV. Every time I see Hildabeast's face I want to punch the screen.:@
I am really praying for a Trump landslide so there is no doubt!
+1
October 19 2016 17:53:13 mortheol Major 3rd
haha I already threw my tv out...so i can only check in on selective occasions via the internet...I have to be careful not too much or i break computer screen...lol or desk..same here on Trump! I know where my vote is going. ;O)
+1
October 16 2016 17:19:47
PsychoPsycho
I have to think everyone here is very smart in knowing "the crook" will be a catastrophe if elected. Nuff said... except while it's a fun song it does have it's place !!
+1 October 17 2016 07:43:16 Psycho Major 3rd
thanks psycho...agreed!
+1
October 16 2016 13:29:05
slinslin
very cool Major...
+1 October 17 2016 07:43:23 slin Major 3rd
ty
+0
October 15 2016 23:45:27
Fabricio LFabricio L
Perfect work!
+1 October 17 2016 07:43:35 Fabricio L Major 3rd
ty fabricio
+0
October 15 2016 20:41:45
frankyguitarfrankyguitar
Great Major !! This election is really very very strange......
Very cool :)

+1 October 17 2016 07:43:56 frankyguitar Major 3rd
it sure is! lol thanks franky ;O)
+1
October 15 2016 20:12:01
francisco alfrancisco al
bom trabalho, Major. criou legal
+1 October 15 2016 20:13:09 francisco al Major 3rd
;o)
+0
October 15 2016 19:44:06
Lenny CowlerLenny Cowler
perfect:)
+1 October 15 2016 19:59:15 Lenny Cowler Major 3rd
ty Lenny
+1
October 15 2016 19:38:38
GemmyFGemmyF
Most of them were about Chelea's wedding!
+1 October 15 2016 19:59:02 GemmyF Major 3rd
not sure...their missing...lol
+0
October 15 2016 20:04:20 GemmyF GemmyF
The Russian's Let start a War with the Russians They hacked into it!
Yeah that will solve things!
+1
October 15 2016 20:07:10 GemmyF Major 3rd
no kidding huh..Lets go send money and weapons to terrorists and then blame the russian....lets have a WAR! just what the world needs..all for freedom..lol cheers Gemmy! x em!
+0
October 15 2016 20:12:08 GemmyF GemmyF
Well hmmmmm let me think, well, yeah that sounds reasonable. USA USA USA. FUBAR! Cheers hey listen to the one I posted today(we were thinking a lot alike) # 86664 plus win the contest!
+1
October 15 2016 20:14:52 GemmyF Major 3rd
I'll check that out now...funny you say that..we were thinking alike.When i did the vocal effects on left I was thinking...what might Gemmy do...lol thanks ..checking that out now...
+1
October 15 2016 19:37:34
GemmyFGemmyF
Great Gitfiddles, you sound like one of them rednecks! they are always hat'in on!
+1 October 15 2016 19:58:44 GemmyF Major 3rd
patriot....redneck..;O)
+0
October 15 2016 19:36:20
GemmyFGemmyF
Hot d'ern Craig that was deplorable!!!!!!
Loved it!

+1 October 15 2016 19:58:03 GemmyF Major 3rd
haha ;o)
+0

Alternative Rock backing tracks with Vocals and Sequencer:

change filters
  1. Beautiful

    axenvocsivax
    by axenvocs & ivax
  2. I Will Still Be Loving You

    akethesnakercody tripp
    by akethesnaker & cody tripp
  3. Smoker

    mpointonaxenvocs
    by mpointon & axenvocs
  4. The River

    paulusMishteria
    by paulus & Mishteria
  5. Restless night

    RobMMishteria
    by RobM & Mishteria
  6. My Special Woman!

    RobMincivanpico
    by RobM & incivanpico
  7. getting time

    GemmyFDrumshticks
    by GemmyF & Drumshticks
  8. Nicotine

    Reaper421Wikimark
    by Reaper421 & Wikimark
  9. NaNaNaNaNaNah with theTalking Heads

    GemmyFDrumshticks
    by GemmyF & Drumshticks
  10. I don't care maybe a little

    FunkystanDrumshticks
    by Funkystan & Drumshticks
more tracks...
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
 taBASSco from Belgium - Member since 07/19/2015, 2 trackstaBASSco

"It expands your horizon - and you don't have to make appointments! "
FAQ
terms of use
data privacy policy
sponsors
credits
contact
supporting membership
translate wikiloops
wikiloops on the social web
Copyright © 2011-2017