x-the elect (vocal fun)

Track info & Remix navigation

Guitar & Drums:
Major 3rd463 jams
Remix
step I
playing
Vocals:
Major 3rd463 jams
no additional instruments available so far
post your remix!
Thumbs:
+ 14
Shared:
10/15/2016
Listened:
307
Downloads:
1
Remixes:
0
this is not a serious effort at vocals ..though the message is sincere its for fun and a laugh....the message is for the american voters because its election time..so this is a message alert...x the elect...its pretty weak...being its a joke song im not going to put anymore time in it....lol later if someone adds to original template then we can add real vocals...please understand i know its weak vocally...haha I did it real fast for fun...cheers...lyrics below...add ...

Comments

mortheol
Awesome song and so true Major:)
I seriously worry about the shape of things to come:@
+1
October 19 2016 05:11:28
mortheol
Major 3rd thanks Mortheol, yes, I think many of us are...anxiety over here..lol 2 morrow big debate...oh boy +1
October 19 2016 15:30:22
mortheol
mortheol Yep tonight! It is like watching a train wreck, you cant look away from:o
I hope I can make it thru without smashing my TV. Every time I see Hildabeast's face I want to punch the screen.:@
I am really praying for a Trump landslide so there is no doubt!
+1
October 19 2016 17:53:13
mortheol
Major 3rd haha I already threw my tv out...so i can only check in on selective occasions via the internet...I have to be careful not too much or i break computer screen...lol or desk..same here on Trump! I know where my vote is going. ;O) +1
Psycho
I have to think everyone here is very smart in knowing "the crook" will be a catastrophe if elected. Nuff said... except while it's a fun song it does have it's place !!+1
October 17 2016 07:43:16
Psycho
Major 3rd thanks psycho...agreed! +1
slin
very cool Major...+1
October 17 2016 07:43:23
slin
Major 3rd ty +0
Fabricio L
Perfect work!+1
October 17 2016 07:43:35
Fabricio L
Major 3rd ty fabricio +0
frankyguitar
Great Major !! This election is really very very strange......
Very cool :)
+1
October 17 2016 07:43:56
frankyguitar
Major 3rd it sure is! lol thanks franky ;O) +1
francisco al
bom trabalho, Major. criou legal+1
October 15 2016 20:13:09
francisco al
Major 3rd ;o) +0
Lenny Cowler
perfect:)+1
October 15 2016 19:59:15
Lenny Cowler
Major 3rd ty Lenny +1
GemmyF
Most of them were about Chelea's wedding!+1
October 15 2016 19:59:02
GemmyF
Major 3rd not sure...their missing...lol +0
October 15 2016 20:04:20
GemmyF
GemmyF The Russian's Let start a War with the Russians They hacked into it!
Yeah that will solve things!
+1
October 15 2016 20:07:10
GemmyF
Major 3rd no kidding huh..Lets go send money and weapons to terrorists and then blame the russian....lets have a WAR! just what the world needs..all for freedom..lol cheers Gemmy! x em! +0
October 15 2016 20:12:08
GemmyF
GemmyF Well hmmmmm let me think, well, yeah that sounds reasonable. USA USA USA. FUBAR! Cheers hey listen to the one I posted today(we were thinking a lot alike) # 86664 plus win the contest! +1
October 15 2016 20:14:52
GemmyF
Major 3rd I'll check that out now...funny you say that..we were thinking alike.When i did the vocal effects on left I was thinking...what might Gemmy do...lol thanks ..checking that out now... +1
GemmyF
Great Gitfiddles, you sound like one of them rednecks! they are always hat'in on!+1
October 15 2016 19:58:44
GemmyF
Major 3rd patriot....redneck..;O) +0
GemmyF
Hot d'ern Craig that was deplorable!!!!!!
Loved it!
+1
October 15 2016 19:58:03
GemmyF
Major 3rd haha ;o) +0

How do I find more tracks featuring a musician I like?

I want to hear more but how do I find it?
Locate future collaborators.
Following up one musicians tracks and following a team of collaborators

Alternative jamtracks

wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
Harpmarc from Germany

"Der Gedanke hinter wikiloops gefällt mir! Daher unterstütze ich gerne.. I like the idea of wikiloops - therefore I support it.."

Please note: As you are visiting wikiloops, any personal data that is being processed is treated in compliance to the European General Data Protection Regulation.
You may review our data privacy policy to learn how and why we are using Cookies and other techniques as we are providing our service to you.