She's Got the Blues...&

slin
Norway
Vocals, Keys & Sequencer:
slin 477 jams
Bothen
United States
Drums:
Bothen 1,365 jams
Remix step II
Pewi
Switzerland
EWI:
Pewi 1,003 jams
no additional instruments available so far, be the first to
Thumbs:
+ 7
Shared:
Dec 2, 2017
Listened:
613
Downloads:
2
Remixes:
0
Once again at the EWI Laboratory. This very cool track on "slin" and drummer "Bothen" has attracted me. I tried to play a tuba sound with the EWI, even with a solo :). I hope it fits! Greetings from the EWI Laboratory
abuitremorem
Tönt fantastisch Peter! Tuba ist hier doch ein seltenes Instrument. Gefällt mir sehr! +1
Pewi
Pewi Vielen Dank René. Ich finde, der Sound ist gar nicht so übel. Spannend ist die Tatsache, dass das EWI bei diesem Sound deutlich mehr Widerstand bietet, das "Spielgefühl" ist ähnlich wie bei einer Posaune oder bei meinem Alphorn.;) +1
abuitremorem
abuitremorem Alphorn - kommt aucn ? :):):) +1
Pewi
Pewi Zur Zeit habe ich es einer Kollegin geliehen, aber nächstes Jahr werde ich es mal holen und je nach dem für Wikiland etwas spielen😎 +1
slin
wow what a super cool add Peter,really like that and the solo is amazing,thanks so much for joining us...;););) +1
Pewi
Pewi hi Nils, it was great fun to play here, thank you very much for this opportunity!B) +1
frankyguitar
Das ist so großartig!!! Ich stimme Dir voll zu, klingt wirklich gut!!! Total unerwartet macht es richtig Spaß Dir hier zu zuhören!! Sehr cool ‼️‼️ +1
Pewi
Pewi Das freut mich, dass Du Spass hattest:) es war auch für mich eine sehr coole Sache:):) +1
Bothen
Das ist großartig Peter. Ich bin immer wieder überrascht, wie talentiert du bist. Liebe die Tuba und das Solo, einfach wunderbar +1
Pewi
Pewi Thanks for the compliment and the cool trackB) +0
Itocpogo
Very cool playing, Peter! You so well play tuba like lines. Your solo is AWESOME , just like a tuba!!!! +1
Pewi
Pewi Thank you Dan! I am very happy about your visits and your motivating comments:):) +0
francisco al
ficou ótimo. bom trabalho, Pewi +1
Pewi
Pewi Obrigado, eu agradeço o elogio! +0
francisco al
ficou ótimo. bom trabalho, Pewi +1
Pewi
Pewi Muito obrigado:) +0